Powered By Blogger

20100307

GaMoViKeTe...



მეგონა, ცარიელი სული ვიყავი,
თურმე პირიქით:–
სული მქონია ცარიელი...
პირთამდე ცარიელი....


და მახსენდება ეს ნაფლეთები წარა–მარა და თავში მიტრიალებს და მეწერინება და მე–ჩემება.....

და გა20ებული ვარ... დღეს 2 ისეთი ადამიანი მივატოვე ონლაინში, მთელი დღე რო ველოდები ხოლმე მაგათ გაონლაინებას.... ხოდა დღეს ა ასე, გამოვრთე კომპი და ერთ–ერთს რო არ დაემესიჯებინა რო რატო არ მიპასუხეო ვერც მივხვდებოდი რო შუა ლაპარაკში გამოვედი... ხოდა ეს რამხელა პროგრესია თქვენ ხო არ იცით...
განწყობა ისეთი საშინელი მაქვს, აღარავინ მეკონტაქტება.....
ეხლა დედაჩემს სძინავს გვერძე ოთახში, ჩემი შესვლა და ერთი გაღიმება (1 კვირიანი ბოღმობის შემდეგ) ალბათ სიცოცხლეს 10 წლით გაუხანგრძლივებს... რათქმაუნდა ჩემს 1 კვირიან სიმყრალესაც მოევლება მარა..... ეხლა სასწრაფოდ დავიძინებ რო გულმა არ წამძლიოს და არ შევიდე..................
მე მჯერა საკუთარი თავის...
შორს სენტიმენტალიზმი.................

No comments: